1. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres:
- Wysłać zdjęcia i opis wady na adres mailowy
FUH AGATA WYLĘŻEK
Grynia 5/16 41-300 Dąbrowa Górnicza
sklep@mojbut.pl
Klient może skorzystać z wzoru reklamacji dostępnej w Sklepie, ale nie jest to
warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub
uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia
odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi
dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta,
ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli
Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa
się, że uznał ją za uzasadnioną.
5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.